Sprzęt do biura – kupić czy wynająć?

Tak naprawdę zakup sprzętu biurowego ma możliwość być de facto dużym wydatkiem. Dlatego też wielu właścicieli biur zastanawia się, czy sensowne jest, ażeby kupować tai sprzęt, czy całkiem dobrze wziąć go w leasing na zasadzie wynajmu, a tym samym okroić swoje koszty w tym zakresie.

Jedno i drugie rozwiązanie posiada swoje wady i zalety. Przede wszystkim wynajem drukarek jest rozwiązaniem tańszym. Dostajemy nowy sprzęt, a płacimy za niego niedużo.
Jednakże on nie jest na nieszczęście nasz. Musimy za niego płacić co miesiąc raty i także co miesiąc musimy pamiętać o tym, ażeby rozliczać się z tych rat i księgować je sobie tak, ażeby odprowadzić VAT i oprócz tego by jeszcze odprowadzić sobie podatek dochodowy. Dlatego również nie dziwi fakt, że kilka osób zastanawia się, które rozwiązanie będzie jednakże dużo lepiej wybrać i dlaczego akurat w chwili obecnej to. Systemy zarządzania drukiem jakby nie patrzeć są drogie. Dla firmy może być to de fakto dość dość duży wydatek, dlatego należynależy się zastanowić, czy naprawdę zasadne jest, byśmy takie drukarki kupowali. Owszem zakup drogiego sprzętu za gotówkę nie jest intuicyjnyprosty, ale znowu płacić raty za coś, co nie jest nasze? O ile posiadamy leasing to tak samo mamy serwis sprzętu biurowego, tak jak przy zakupie i też trwa on przez cały okres leasingowania. Leasing jest z pewnością dla takich firm, które potrzebują co jakiś czas nowego sprzętu, gdy zmieniają się technologie i wymagania. Jednakże zakup jest oferowany dla takich osób, które tego nie potrzebują i przez lata mogą skorzystać z takiego sprzętu, który już jest nieco przestarzały technologicznie.
Zobacz: Sprzedaż i serwis niszczarek.

Dodaj komentarz