Zaplecze konferencyjno-szkoleniowe w firmie daje możliwość na przeprowadzanie spotkań, organizowanie sympozjów czy kongresów. Coraz więcej firm decyduje się na wygospodarowanie pomieszczeń, które spełniają tę funkcję. Fundamentem funkcjonalności każdej sali konferencyjnej jest wyposażenie.
Każda sala powinna być wyposażona w sprzęt audiowizualny, taki jak projektor a także zestaw nagłośnieniowy. Dzięki temu możliwe jest pokazanie materiałów multimedialnych. Innym niezbędnym elementem, który powinien znaleźć się w każdej sali konferencyjnej, jest telefon konferencyjny.
Telefon do sali konferencyjnej – jaki powinien być?
Telefon w sali konferencyjnej powinien zapewniać wyraźny i czysty dźwięk. Dzięki temu możemy prowadzić rozmowy w komfortowych warunkach. Takimi właściwościami cechuje się model Yealink CP920, który wyłapuje dźwięk z odległości aż sześciu metrów. W związku z tym bardzo dobrze nadaje się do salek konferencyjnych o średniej wielkości. Zastosowano w tym modelu technologię redukcji szumu i stale występującego hałasu, takiego jak: pisanie na klawiaturze czym dźwięk pracującej klimatyzacji. Co ciekawe, wbudowany mikrofon jest aktywowany wyłącznie przez ludzki głos. Jeśli nie rozpoznaje głosu, pozostaje wyłączony. Warto też wspomnieć, że telefon konferencyjny daje możliwość aż pięciostronne połącznie konferencyjne. Wyposażony jest także w klawiaturę dotykową oraz wyświetlacz LCD, dzięki czemu jest nie tylko i wyłącznie funkcjonalny, niemniej jednak także przyszłościowy i estetyczny. Rozmowy mogą być nagrywane, co jest bardzo przydatną funkcją.
Zobacz: Yealink CP920.