Budowanie wizerunku firmy w sieci

 

Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez nieustannie i dlatego powinnaś wiedzieć, jak wyglądamy w social media, jak się wytwarzamy, co robimy dobrze, a co źle. Każdy z nas para się czymś innym i każdy obejmuje inny sektor rynku. Jednakże bez względu na to, gdzie się znajdujemy, musimy dbać o to, ażeby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co wykonujemy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku może nie być łatwe, niemniej jednak rzeczywiście warto nad tym jakiś czas popracować.

Gwiazda powinna kreować swój wizerunek całkiem inaczej, polityk powinien pokazywać się w mediach zupełnie inaczej, a i prawnik musi prezentować się w odmienny sposób. Jeżeli już nasz zawód związany jest w pewnym sensie z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być fachowy i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Jednakże w przypadku, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak faktycznie lepiej. Sami nie zawsze wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest dobrze dopasowana i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie właściwie byłoby posłużyć się kompleksowym wsparciem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i równocześnie interesujący wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Umożliwi on nie tylko sprzedawać więcej, ale i odkryć popleczników, którzy staną za nami murem, a również kogoś, kto pomoże nam w następnym promowaniu siebie i spersonalizowanych sposobności.

Warto zobaczyć: kopalniawiedzy.com.

Dodaj komentarz