Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

 

Powszechnie mówi się, że uzyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym dużo prawdy, dlatego należy przyjąć właściwe strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo doceniają, kiedy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest całe mnóstwo, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się wyjątkowo w punktach dorabiania kluczy, albo w sytuacji firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, więc można mieć ichniejszym ogromną ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choć trochę droższym rozstrzygnięciem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się w każdym momencie, bo kubki i szklanki w większości się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie ze stuprocentową pewnością wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są także notesy z logo, zrobione do tworzenia notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do tworzenia listy zakupów, istotne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, warto wspomnieć o ich do profilu naszego biznesu.

Zobacz też: kubki reklamowe z nadrukiem.

Dodaj komentarz